onsdag den 16. september 2009

Væddemål

Der bliver bygget meget i Dar Es Salaam, især høje lejlighedskomplekser, og i den forbindelse har Mikkel og Mathilde indgået et væddemål.


De har væddet om hvorvidt byggeriet på billederne bliver færdigt (altså indflytningsklart) inden vi tager tilbage til Danmark i sommeren 2011. Mikkel siger Nej - Mathilde siger Ja.



Komplekset ligger lige ved siden af den Nordiske skole, hvor Emil og Mathilde går på After school, så byggeriet bliver fuldt nøje hver dag. Mathilde er til tider ikke helt tilfreds med arbejdsindsatsen, selvom de også arbejder lørdag.


Hvad tror du???? (Giv din stemme til kende under den oprettede afstemning i højre kolonne)

3 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at der er mulighed for at stemme på at byggeriet aldrig bliver færdig. Sådan er det nemlig med langt de fleste byggerier. Tag nu fx Hammershus, Kronborg eller bofællesskabet Lange Eng, hvor jeg bor. Arbejdet skrider som regel fremad, men det går ofte også i stå eller baglæns, men sådan er det nu engang med byggerier. E

    neste fordel er at man som regel først skal betale ejendomsskat og den slags når byggeriet er helt færdigt. Er det også sådan nede i de varme lande?

    Nå, jeg må løbe igen. Jeg skal til personalefest med fri bar hele natten sammen med 900 unge sygeplejersker - for skatteydernes penge. Og sådan er det!

    SvarSlet
  2. ja mathilde det bliver helt klart færdigt
    kærlig hilsen anna og jacob.
    ps håber i har det godt

    SvarSlet
  3. Jeg har stemt på at det vil være færdigt sommer 2011.
    Otto

    SvarSlet