torsdag den 16. december 2010

Dissekering af blæksprutter med min klasse


Mr. Fogiliano - min science lærer

Min klasse skulle dissekere blæksprutter i science. Det var rigtig sejt fordi vi fik lov til at tage leveren, gellerne, hjertet, blæksækken, the eyeballs og the beak ud.






Matan og Mads

Vi skulle være i grupper og jeg var med Mads og Matan, de er to af mine gode venner. Jeg ville gerne prøve det igen, fordi man lærer meget af det og så er det også sjovt at gøre det.


Det sorte nederest i billedet er en af gellerne og lige ovenover er det blæksækken

Jeg lavede næsten ikke noget fordi jeg tog billeder, men jeg tog det sejeste ud "blæksækken". Da vi var færdige skrev vi vores navne med blækken fra blæksprutten.



1 kommentar:

  1. Hej Emil
    Det lyder dødsjovt, og også ret ulækkert!
    Tobias fortæller du kommer hjem i julen. Vi håber du har tid til at kigge forbi. Der er et par stykker som bruger vildt meget tid foran WOW - noget med en eller anden udvidelse jeg ikke har forstand på. Er sikker på du kan hjælpe dem med at bruge tid på det... Og ellers har vi en suveræn glat kælkebakke for tiden!!
    Hav det godt så længe.
    Mange hilsner Isabelle

    SvarSlet