søndag den 23. august 2009

Emil beretter



Jeg er kommet godt til Afrika. Vi har en stuepige som hedder Georgia. Hun laver en god lasange. Vi ha r et mangotræ, et papajatræ (billedet), bananpalmer og kokospalmer. Vi har også to hunde der hedder Tanza og Simba. Det er nogle søde hunde. Vi har også en gartner han er god til at få træer til at vokse.


Der kommer malere hver dag det er meget irriterende fordi det larmer og lugter dårligt. Jeg har fået min egen alene bærbar computer. Vi har en stor have og får snart en mega trampolin og en mini fodboldbane. Jeg har det godt nede i Afrika. Håber I har det godt hjemme i Danmark.

3 kommentarer:

  1. Hej Emil! Dejligt at høre fra dig, er frugterne på træerne modne?? Er det gartneren som klarer høsten. 2 hunde, jeg passede Madsens hund i weekenden, men den er gammel og er kun til korte ture. Margrethe & morfar

    SvarSlet
  2. Hej Emil!
    Har du helt glemt at vi skal spille SPORE på internettet? Vi skal lige først lave en test på internettet om det kan lade sig gøre.
    Er det dejligt at have en gartner og en der kan lave mad til jer? I skal sørge for ikke at blive for tykke!

    Otto :-)

    SvarSlet
  3. Hej Emil. ja jeg har det godt her i Danmark. Jeg har desværre brækket håndleddet så det er ikke så sjovt. Jeg får gipsen af om 4 uger og så skal jeg hvile den i 4 uger. Det lyder godt med al den frugt i haven og en lille fodbold bane. MVH Mik

    SvarSlet